هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

بدون دیدگاه

حتما نمونه های زیادی از نوع اپلیکیشن های آگهی دیده اید. اپلیکیشن شیپور، اپلیکیشن دیوار ، اپلیکیشن چاپیمو ، حتما در مورد دو نرم افزار اول به خوبی اطلاعات دارید. این نرم افزار ها تمام آگهی ها را در بر می گیرند. آگهی های وسایل دست دوم، وسایل نو، آگهی های مربوط به خرید و فروش و اجاره خانه و زمین و انبار، آگهی فروش ماشین، حراج، استخدام و… البته به غیر از این ها ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار یا شیپور هم زیاد شده است. اما در مورد چاپیمو فرق میکند. ساخت اپلیکیشن چاپیمو بر اساس تخصصی خاص انجم شده و برای چاپ طراحی شده است. همچنین چاپیمو در پلتفرم وب نیز در دسترس همگان است و فقط یک اپلیکیشن نیست!

تکنولوژی در عصر حاضر

در زمان نه چندان دور اینگونه بود که مردم برای تمام کارهای خود باید زمان و هزینه صرف میکردن. مثلا باید آماده میشدند. از خانه بیرون میزدند و پیاده یا با تاکسی به دکه روزنامه فروشی می رفتند و یک روزنامه اطلاعات می خریدند.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به خانه ها دیگر نیازی نیست از وقت و هزینه ی خود بزنند تا یک روزنامه اطلاعات بگیرند. فقط لازم است چند سایت آگهی اطلاعات را جستجو کنند تا به چیزهایی که میخواهند برسند.  با روی کار آمدن گوشی های هوشمند کار از این هم ساده تر شد. به طوری که با نصب یک اپلیکیشن آگهی به راحتی میتوانیم به تمام اطلاعات یک روزنامه آگهی با قابلیت جستجو و فیلتر دست پیدا کنیم. در حال حاضر ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار بسیار پر طرفدار شده است.

و اما این تکنولوژی در سایت ها و اپلیکیشن های آگهی هم مشهود است ! متاسفانه خیلی کپی های زیادی از دیوار زده شد ولی با تکنولوژی های عقب مانده و یا کپی برداری از دنیای اوپن سورس ! که اصلا پیشنهاد نمی شود ! یکی از مزایای این گروه و سایت چاپیمو همین برتری در تکنولوژی های استفاده شده است که با تکنولوژی به روز دنیا  یعنی برنامه نویسی Node.js هسته خود را توسعه داده است و بجای سایت های php از وب اپلیکیشن نوشته شده با تکنولوژی React.js پا به عرصه گذاشته است و کاملا خود را تجهیز کرده است که روی یوزر بالا هیچ مشکلی نداشته باشد و بتواند با اپلیکیشن های اندروید و IOS خود تعامل کامل را داشته باشد.

 

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار 

آیا قصد طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار دارید ؟ حتما روی عنوان (خط بالا) کلیک فرمایید و دمو اپلیکیشن چاپیمو نوشته شده توسط شرکت آکاف را ببینید. و از مشاوره رایگان کارشناسان آکاف استفاده فرمایید. شماره تماس ۲۲۸۹۷۹۲۴

 

مزیت های یک اپلیکیشن تخصصی مانند اپلیکیشن چاپیمو چیست؟

مهمترین مزیت یک اپلیکیشن تخصصی این است که بازار هدف آن مشخص است و به راحتی و با دقت بالایی می تواند مسائل را تحلیل و بررسی کند و به نتایج مثبتی برسد. اصلی ترین کار شما در شروع یک کسب و کار این است که بازار هدفتان را مشخص کنید و مخاطبان خود را بشناسید. اگر شناخت و هدف یابی درستی داشته باشید می توانید یک مسیر خوب و درست برای رسیدن به هدف پیدا کنید. مثلا بازار هدف در ساخت اپلیکیشن چاپیمو اهالی صنعت چاپ و بسته بندی بوده است.

مزیت دیگر اپلیکیشن تخصصی این است که مخاطب شما دچار سردرگمی نمیشود و می داند به کجا باید برود و به دنبال چه چیزی باید باشد. بر عکس این موضوع در اپلیکیشن های غیر تخصصی است. در آنها گاهی مخاطب مدتها در دسته بندی ها می چرخد تا بتواند گزینه ی مورد نظر خودش را بیابد.

اما در اپلیکیشن تخصصی با توجه به علم مخاطب در مورد موضوع، و همچنین دسته بندی های دقیق در اپلیکیشن تخصصی، مخاطب هیچگاه سردرگم نمی شود. این موضوع به طرز فاحشی در ساخت اپلیکیشن چاپیمو رعایت شده است.

از دیگر مزیت های اپ تخصصی میتوانیم به اطلاعات جامع و کامل آن اشاره کنیم. تمام تلاش یک گروه طراحی اپلیکیشن این است که تا جایی که می توانند اطلاعات روان و کاملی در اختیار مخاطب قرار دهند. این امر در ساخت اپلیکیشن تخصصی مثل ساخت اپلیکیشن چاپیمو خیلی بهتر انجام می پذیرد.

یکی از مزیت هایی که کمتر به آن اشاره می شود این است که ظاهر و گرافیک کار تخصصی بسیار بهتر از یک کار درهم است. چطور؟ این نکته در این موضوع وجود دارد. که مثلا در ظاهر یک اپلیکیشن تخصصی املاک میتوانیم از یک تصویر خانه استفاده کنیم. اما در یک کار درهم تشخیص اینکه کدام کار و دسته ارجحیت دارند و از کدام می توانیم استفاده کنیم کار سختی است.

مثلا شما ظاهر املاک ملکانا را با دیوار در دسته بندی املاک مقایسه کنید. کدام جذابتر و مهیج تر است. به سمت کدام بیشتر جذب می شوید؟

فکر کنید فروشگاه و رستوران در یک آپ درهم باشند. ظاهر این آپ به کدام بیشتر باید بیاید؟ حالا یک رستوران خالی چه؟ میتواند یک ظاهر اشتها بر انگیز داشته باشد. ظاهر فروشگاه تخصصی هم می تواند از چندین محصول فروشگاه پشت ویترین عکس داشته باشد!

ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

نمیتوانیم موفقیت دیوار یا شیپور را نادیده بگیریم. اما در واقع این امر همیشه اتفاق نمی افتد. اپلیکیشن دیوار با به روز بودن و تغییر و پیشرفت است که توانسته تا این حد معروفیت و محبوبیت بدست بیاورد. این موضوع برای ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار همیشه صدق نمیکند. هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. مگر با پیشرفت و به روز بودن و داشتن ایده های ناب.

ساخت اپلیکیشن چاپیمو

ساخت اپلیکیشن چاپیمو به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی با ظاهری مناسب برای اهالی صنعت چاپ است. در همان ابتدا شما پس از انتخاب شهر خود، میتوانید وارد آپ شده و از امکانات آن بهره ببرید.

در این اپلیکیشن شما تمام دسته بندی های مربوط به صنعت چاپ و بسته بندی را می بینید. حتی یک بخش استخدام هم دارد که آگهی های مربوط به استخدام کارگر یا کارفرما صنعت چاپ در آن درج می شود.

گروه طراحی اپلیکیشن آکاف با افتخار ساخت و طراحی سایت چاپیمو را به اتمام رسانده و پس از این پلتفرم ساخت اپلیکیشن چاپیمو برای سیستم عامل اندروید را به اتمام رسانده است. در اپلیکیشن و طراحی سایت چاپیمو تمام نقاط قوت اپلیکیشن دیوار لحاظ شده است. و همچننین تمام نقاط ضعف آن هم به صورت تخصصی بر طرف شده است.

همچنین آکاف با دسته بندی های تخصصی و پشتیبانی و امنیت اپلیکیشن و سایت چاپیمو توانسته در ارائه نرم افزار و سایت بسیار قدرتمند ظاهر شود.

 

ساخت اپلیکیشن مشابه شیپور 

آیا قصد طراحی سایت مشابه شیپور دارید ؟ حتما روی عنوان (خط بالا) کلیک فرمایید و دمو اپلیکیشن نوشته شده توسط شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف را ببینید. و از مشاوره رایگان ما استفاده فرمایید. شماره تماس ۲۲۸۹۷۹۲۴

 

موارد مهم در طراحی سایت چاپیمو 

کد زنی و سرعت بالای در طراحی سایت چاپیمو و اپلیکیشن چاپیمو که از مهمترین عوامل نگهداری مخاطب درون مجموعه است کاملا رعایت شده است.

پاسخگویی سریع از سمت سرور

استفاده از آجاکس در جستجو ها و دسته بندی ها

گرافیک کاربر پسند و نمایش تصاویر آگهی ها

ارسال و ثبت آگهی به صورت رایگان

ورود با شماره تماس بعد از تاییدیه شماره تماس و مسائل دیگر…

همچنین در مورد تخصصی بودن این اپلیکیشن میتوانیم به بلاگ در ساخت اپلیکیشن چاپیمو و همچنین در طراحی سایت چاپیمو اشاره کنیم. که در مورد مسائل صنعت چاپ و بسته بندی مطالب خوبی را انتشار داده است. این در حالی است که در دیوار یا اپلیکیشن های مشابه به خاطر تعدد موضوعات نمیتوانیم مقالات مرتبط با موضوع درخواستی خودمان را پیدا کنیم.

با آکاف همراه باشید.

بدیهی است که شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف کاملا آمادگی این را دارد که اپلیکیشن یا سایت مورد نظر شما را با بهترین امکانات و تخصصی ترین برآورد ها به انجام رسانده و با شما تا پیشرفت کاریتان همراه باشد.

چاپیمو یک اپلیکیشن تخصصی در مورد صنعت چاپ، یک اپلیکیشن مشابه دیوار با مزایا و امکانات تخصصی تر برای شما مخاطبین عزیز است. از چاپیمو دیدن کنید و به گروه طراحی اپلیکیشن آکاف اعتماد کنید. آکاف همواره در تلاش است تا اطلاعات خود را بروز کند و بتواند در زمینه برنامه نویسی سایت و ساخت اپلیکیشن پیش گام باشد.

 

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار ، به اپلیکیشن های مشابه دیوار اپلیکیشن های آگهی و نیازمندی میگویند ، به کمک این برنامه ها افراد میتوانند اجناس خود را در معرض فروش قراردهند و نیازمندی های خود را از این طریق تامین نمایند در نتیجه اینگونه اپلیکیشن ها کاربران بسیار زیادی دارند و به تبع کسب درآمد از آنها نیز بسیار بالاست.در ادامه این مطلب میتوانید با نحوه ساخت این اپلیکیشن ها و هزینه طراحی آنها بیشتر آشنا شوید.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

اپلیکیشن های نیازمندی باید یه گونه ای طراحی و ساخته بشوند که هم افراد نیازمند بتوانند به راحتی
و در سریع ترین زمان به محصولات مرتبط با نیازشان دسترسی داشته باشند
و هم افراد فروشنده بتوانند به راحتی آگهی فروش خود را ثبت نمایند
و مطمئن باشند که آگهی آنها به بهترین شکل در دسترس و دید دیگران قرار میگیرد
برای ساخت این اپلیکیشن ها شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از بهترین انتخاب ها
شرکت تخصصی اپلیکیشن نویس میباشد.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

ساخت اپلیکیشن آگهی

امکانات مختلف اپلیکیشن های مشابه دیوار

برای طراحی و ساخت اپلیکیشن دیوار با توجه به چیزی که مورد نظر سفارش دهنده اپلیکیشن میباشد
میتوان بخش های مختلف را در نظر گرفت
اما بخش های که معمولا در همه ی این برنامه ها وجود دارد و جزو الزامات این برنامه هاست عبارتند از:
1-بخش ثبت آکهی ها
2-امکان ذخیره کردن آگهی ها
3-بخش نمایش آگهی های مشابه
4-دسته بندی های مختلف

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار چقدر است

اپلیکیشن های مشابه دیوار به عنوان یک واسط ، خریداران و فروشندگان را به هم متصل میکند
و کاربران بسیار زیادی دارد
از آنجایی که کسب درآمد از این برنامه ها بسیار بالا میباشد

افراد زیادی هستند که به دنبال طراحی و ساخت این اپلیکیشن ها میباشند
هزینه ساخت اپلیکیشن ها با توجه به ویژگی های مختلفی که برای آن در نظر میگیرید متفاوت است
در بخش بعدی برخی از ویژگی های مهم اپلیکیشن آگهی را به شما معرفی میکنیم:

1-محیط کاربر پسند و رابط کاربری آسان
2-امکان درج آگهی ها به صورت رایگان
3-امکان چت کردن طرفین خریدار و فروشنده
4-سرعت بالا در بارگزاری آگهی ها با تعداد عکس بیشتر
5-امکان جست و جوی حرفه ای در بین آگهی ها
6-امکان دسته بندی آگهی های و قرار دادن هر آگهی در دسته مربوط به خود
7-امکان جداسازی شهری

کاربرد اپلیکیشن های مشابه دیوار چیست؟

این اپلیکیشن ها امروزه به عنوان آسانترین راه خرید و فروش محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد
این اپلیکیشن ها به عنوان یک واسط باعث ایجاد پیوند بین افراد خریدار و فروشنده میشود
به این صورت که افرادی که محصولی برای فروش دارند با درج یک آگهی در این برنامه ها محصول خود را برای فروش
به دیگران معرفی مینمایند و افرادی که نیاز به خرید محصولی دارند با یک جست و جوی ساده
در این برنامه ها میتوانند محصولات ارائه شده در شهر و یا استان خود را مشاهده نمایند
و از این طریق بتوانند به راحتی با فروشنده ارتباط گرفته و محصول را خریداری کنند.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

اپلیکیشن مشابه دیوار

ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

خرید و فروش از طریق اپلیکیشن های نیازمندی چه مزایایی دارد

مزایای زیر موجوب شده تا این اپلیکیشن ها روز به روز محبوبتر شوند و توسط کاربران مختلفی مورد استفاده قرار گیرند
نخستین مزیت استفاده ای این برنامه ها خرید مستقیم از خود فروشنده میباشد
وجود این برنامه ها امکان خرید بی واسطه را فراهم میسازد.

با مراجعه به این برنامه ها میتوان انواع نیاز های خود را برطرف ساخت
چرا که تنوع محصول در این برنامه ها بسیار بالاست
و محصولات در قالب گروه های مختلف ارائه میگردند

وجود تعدادبالای از یک محصول در این اپلیکیشن ها باعث شده تا فروشنده ها
با توجه به دیگر رقیبان قیمت محصول خود را مشخص کنند
در نتیجه در این برنامه ها قیمتگذاری رقابتی وجود دارد که به نفع خریدار است.

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

مزایای اپلیکیشن آگهی دهنده مشابه دیوار

امکان فروش محصول بدون نیاز به پرداخت هزینه ،
درج آگهی در اکثر این برنامه ها بصورت رایگان میباشد
این ویژگی سبب شده تا کاربران این برنامه ها روز به روز افزایش یابد

استفاده از این برنامه هم برای خریدار و هم برای فروشنده بسیار آسان است
و افراد بدون هزینه و در کوتاهترین زمان میتوانند نیاز خود را برطرف سازند.

اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

برای ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1-مشخص کردن امکانات مختلفی که میخواهید در برنامه وجود داشته باشد
2-معرفی برنامه پس از طراحی و ساخت به عبارتی بازاریابی اپلیکیشن
3-تعیین سطح امنیتی اپلیکیشن
4-نشر اپلیکیشن پس از ساخت در شبکه های اجتماعی

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

همانطور که میدانید ساخت اپلیکیشن توسط گروه های حرفه ای برنامه نویس انجام میگیرد
شرکت های سازنده با توجه به اپی که شما سفارش میدهید میتوانند قیمت را برای شما تعیین نمایند
قیمت نهایی اپلیکیشن کاملا به انتخاب شما بستگی دارد هر چه میزان امکانات برنامه بیشتر باشد ،
زبان برنامه نویسی آن پیشرفته تر باشد ، پلتفرم انتخابی شما پیشرفته تر و به روز تر باشد قیمت افزایش میابد.

شاید بدانید که سورس اولیه این برنامه ها در محیط اینترنت وجود دارد
و حتی میتوانید به صورت رایگان به آنها دسترسی داشته باشید
اما باید بدانید که قطعا آنها دارای محدودیت های میباشند نسبت به برنامه های که
اختصاصی توسط گروه های برنامه نویس طراحی میشوند
و قطعا این سورس های آماده نمیتوانند شما را در بازار رقابتی بین اپ های مختلف برای مدت طولانی نگه دارند.

برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن موفق و پیشرفته با کمترین هزینه
با گروه تخصصی اپلیکیشن نویس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره آنها بهرمند شوید.

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن نیازمندی

کسب درامد از  اپلیکیشن های نیازمندی

این اپلیکیشن بستری را فراهم کرده‌است که افراد کلیه خدمات و محصولاتشان را
از طریق ثبت در این سامانه به معرفی کسانی که به آن نیاز دارند، برساند.
سوال اینجاست که تا به اینجا راه درآمدی برای مدیران این استارتاپ به چه صورت است؟
هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

افراد می‌توانند از طریق پرداخت مبلغی به این سامانه تبلیغ خود را به صورت کاملا سفارشی
در معرض دید دیگران قرار دهند تا بازدید بیشتری را برای تبلیغ خود دریافت نمایند.
افراد بابت گذاشتن هر لینک نیز باید مبلغی را از طریق شارژ حساب کاربری به این سامانه پرداخت کند
تا بتواند لینک خود را در صفحه‌ی تبلیغ خود قرار دهند.
گرفتن تبلیغات کسب و کارها و کالاهای دیگر از جمله منابع درامدی این اپلیکیشن به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 1 =

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

انواع مختلف #مارکت_پلیس ها چی هستند و از کدومشون‌میتونید برای فروش محصولات خود استفاده کنید ؟ یا بهتر‌هست کدوم مدل مارکت پلیس رو‌خودتون راه اندازی کنید ؟ آکاف با ۱۵ سال سابقه تولید نرم افزار های تحت وب این بار محصول مارکت پلیس خود را ارائه میکند.
#مارکت_پلیس_عمودی
#مارکت_پلیس_دیجی_کالا
#فروشگاه_اینترنتی
#فروشگاه_آنلاين
...

بالابردن #رضایت_مشتری و ایجاد پلن های #مارکتینگ از طریق فیدبک مشتریان شرکت !
در این لایو با حضور‌تخصصی اقای دکتر‌ملک السادات سعی شده موضوع فیدبک و پرسشنامه های الکترونیکی رمز گشایی شوند ! @farafeedback
@a.chitsazian
@itsmahdifekri
...

مارکتینگ چاپ کردن سررسید برای سال جدید نیست !
چند روز پیش کلی خرید از İKEA داشتم و همونطور که میدونید محصولات این شرکت بصورت جدا جدا شده تحویل داده می شود و خودتون میتونید خیلی راحت سر هم ‌کنینش و چون منطق وسایل ها تقریبا مشابه هست کسانی که چند بار خرید کرده باشند خیلی سریع و‌در عرض چند دقیقه سر هم میکنند ! و‌ من اصولا همون اول کاتالوگ ها و‌بروشور های داخل جعبه رو سطل زباله قرار میدم 😁
ولی آی آی از این شرکت باهوش ! که روی یک برگه یادداشت با دست خودشون یک متن برام نوشته بودند
امکان نداشت با هیچ کاتالوگ و هیچ پوستری منو‌راضی کنن متنی از اون شرکت رو‌مطالعه کنم و قطعا همه جاشون سطل اشغال بود طبق عادت ! اما چنان متعجب چشمم به برگه یادداشت افتاد و‌ کامل چند بار خوندم و برا دوستانم به اشتراک گذاشتم و رفتم تو اپلیکیشن ترندیول در وصف خوبیشون نظر نوشتم که خودم باورم نمیشد !
بله ! مارکتینگ ینی این ! خلاقیت میتونه با یه برگه یادداشت و دست خط معمولی اتفاق بیوفته !
شما هم‌اگه‌تجربه مشابهی داشتید برامون بگین از کدوم شرکت بوده ؟
@ikeayunanistan @ikeaturkiye @ikea @مارکتینگ @طراحی_اپلیکیشن
...

در این ویدئو سعی کردیم یه اپلیکیشن مفید و کاربردی برای سفر های برون شهری معرفی کنیم برای جابجایی بین شهر ها در خارج از کشور میتونید از‌همچین اپلیکیشنی استفاده کنید و با کمترین هزینه سفر خود رو‌رزرو کنید ! همچنین اگه ماشین دارید و بین شهر ها در حال عبور هستید میتونید اینجا چند مسافر بگیرید و سفر خود را با بقیه شریک شوید 😁✌️🙏
شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف با بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی سایت و اپلیکیشن در خدمت شما می باشد
‏www.AKAF.ir
شما با چه اپ های خارجی کار کردید ؟؟؟؟؟؟
تجربیات خودتون رو با ما درمیون بگذارید !
#آکاف #مهدی_فکری #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن #blablacar
...

در قسمت آخر سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در قسمت دوم سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در این سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت
برای مشاهده قسمت دوم به igtv مراجعه فرمایید
@akafweb
@akafweb
@akafweb
#برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری
#ساخت_اپلیکیشن
...

شرکت بین المللی طراحی اپلیکیشن آکاف به عنوان پیشتاز در استفاده تلنواوژی های روز دنیا با بسیاری از شرکت های معتبر در دنیا همکاری دارد و قصد داریم برخی از تجربیات خود و مشتریانمان رل در قالب لایو با
شما به اشتراک بگذاریم
#mahdifekri
@akafweb.tr #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن
#akaf
...

بلندترین برج دوقلوی مسکونی در مرکزی که توسط تیم اکاف در سال 2012 برای طراحی سایت و نرم افزار فروش ویژه اجرا شد و امروز مفتخریم که از این پروژه پشتیبانی می کنیم.
#برج #دوقلو #akaf
...

وب سایت Akkas khane در سال 2011 راه اندازی شد و هنوز با چندین طراحی مجدد کار می کند. این وب سایت از سال 2011 تحت پوشش امنیتی شرکت آکاف قرار دارد.
#عکاسخانه #akkaskhune #akaf
...

This error message is only visible to WordPress admins
فهرست