طراحی نرم افزار اختصاصی

طراحی نرم افزار اختصاصی

روش کسب و کار ها و روش های مدیریت کسب و کار ها در هر سازمان و یا بنگاه تجاری متفاوت هست احتمالاً طراحی نرم افزار اختصاصی BPMS یا سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار را شنیده اید. اگر بخواهیم در یک جمله BPMS را تعریف کنیم این عبارت بهترین عبارت است: نرم افزار BPMS، همان اتوماسیون فرایندهای سازمان شما به کمک تکنولوژی روز هست. در واقع کارشناسان آکاف طی جلساتی فرآیند کسب و کار شما را بر روی چارت ها و نمودار ها پیاده سازی می کنند و نرم افزاری برای این فرآیند تولید می نمایند. برخی از قسمت های این نرم افزار ممکن است بهتر باشد بوسیله موبایل اپلیکیشن راهبری شود و برخی شاید بوسیله پیامک و برخی از فرآیند ها بوسیله نرم افزار های دسکتاپ روی لب تاپ یا کامپیوتر ! آنچه که هست نرم افزاری باید تولید شود که دقیقا مخصوص سازمان و روش کسب و کار شما باشد. هم اجرایی شدن آن تضمین می گردد هم این نرم افزار عصای دست شما در مدیریت و کنترل کسب و کارتان خواهد بود.

 در آکاف با نوشتن نرم افزار کسب و کار کارخانه کمپوست صبا قارچ در سال ۸۵ این خدمت شروع شد و تا کنون صد ها برنامه اختصاصی موفق و کاربردی برای انواع کارخانجات و شرکت ها نوشته ایم  اگر به اینترنت مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که برخی شرکت ها محصول BPMS را ابزاری جهت تولید برنامه (APPLICATION) های فانتزی مانند سامانه تیکتینگ، سامانه پیشنهادات و انتقادات، سامانه نظرسنجی و سامانه ارتباط با مشتریان معرفی می­کنند. ولی در واقع تمایز این نرم افزار ها حتی در فرم سازها و فرآیند سازها نیست بلکه به تحلیل صحیح و اختصاصی کسب و کار و ساخت bpms بر مبنای هر کسب و کار است ما در آکاف سالهاست در حال انجام این پروژه ها هستیم.

مراحل طراحی نرم افزار اختصاصی کسب و کار

آنالیز و Frame-Wire30%
30%
طراحی قالب ھای گرافیکی (Mockup)40%
40%
تولید ماکت نرم افزار (MVP)80%
80%
پیاده سازی و تحویل موقت نرم افزار90%
90%
تست ھای نهایی و تحویل قطعی95%
95%
گارانتی و پشتیبانی100%
100%

ویژگی های طراحی نرم افزار اختصاصی آکاف

 

 

یکپارچگی کامل با کارتابل اتوماسیون اداری

پایانی بر تمام اپلیکیشن ها و نرم افزارهای قدیمی و با bpms آکاف تمامی اتوماسیون داخلی خود را یکپارچه کنید

استاندارد BPMN2

قابلیت طراحی و مدل‌سازی فرآیندهای سازمانی در محیط کاملا گرافیکی و مطابق با استاندارد BPMN2

امکان افزودن قابلیتهای جدید

چون نرم افزار بصورت صفر تا صد در شرکت آکاف طراحی و تولید شده است و همچنین با توجه به معماری کد نویسی شده امکان توسعه نرم افزار به هر شکلی وجود دارد و هر گونه فرآیند جدیدی قابل طراحی و اضافه شدن می باشد.

دسته‌بندی و مدیریت آسان کاربران و واحد ها

چارت سازمانی خود را وارد کنید و بر اساس سمت هر کاربر سطح دسترسی مخصوص به خود را خواهد داشت. در تعداد کاربر و تعریف چارت هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

گرافیک و رابط کاربری اختصاصی

معتقدیم نرم افزار سفارشی همراه با گرافیک سفارشی تاثیر مهمی در اجرایی شدن و کاربردی شدن نرم افزار در مجموعه شما خواهد داشت. گرافیست های حرفه ای شرکت آکاف آماده هستند طرحی خاص و به سلیقه شما تولید نمایند.

طراحی فرآیند و فرم‌ها

فرم ها و فرآیندهای شما را تحلیل کرده و طراحی خواهیم کرد و همچنین کارشناسان آکاف تا مرحله پیاده سازی و اجرایی شدن نرم افزار در کنار شما خواهند بود.

امکان یکپارچگی با نرم افزارهای مالی

یکی از نقاط ضعف BPMS های آماده مشکل در جمع آوری و یکپارچه سازی داده های مالی می باشد در نرم افزار های اختصاصی آکاف وب سرویس هایی تولید می شود که امکان اتصال به هر سیستم حسابداری را فراهم می آورد.

گزارشات و سیستم پشتیبانی

برای ساخت انواع نمودار ها و فرم های گزارش محدودیت خاصی ندارید ! و از سیستم پشتیبانی خاص و بی رقیب ما حتما استفاده نمایید.

ویدئوهای آموزشی درباره طراحی نرم افزار اختصاصی در آکاف

درخواست قیمت طراحی نرم افزار اختصاصی

در آکاف با متد های بروز مدیریت پروژه و با استفاده از بیش از ۱.۵ دهه تجربه سعی میکنیم هزینه های تولید را کنترل کنیم و هرگز از تکنولوژی پایین و یا سورس کد داکیومنت نشده برای کنترل هزینه استفاده نمی شود. به همین دلیل از شما می خواهیم جدای از قیمت تکنولوژی های استفاده شده و رزومه و تجربه شرکت را نیز بررسی و مقایسه فرمایید. مزیت آکاف در پشتیبانی و قابل استفاده بودن نرم افزار هایی هست که ارائه میدهد. و در زمینه BPMS ما مشتریانی داریم مثل گروه گلستان که بیش از ۸ سال است از انواع نرم افزار های ما استفاده میکنند و حتی قرارداد پشتیبانی تا ۱۰ سال آینده را نیز داریم. جهت دریافت قیمت و اطلاعات تکمیلی شماره تلفن خود را در باکس زیر وارد فرمایید.

این فیلد را پر کنید

ما از چه تکنولوژی استفاده میکنیم ؟

تکنولوژی ساخت اپلیکیشن در آکاف برابری می کند با تکنولوژی مورد استفاده در اوبر و شاپی فای ! کلیه برنامه نویسی های انجام شده در آکاف با معماری گرف کیو ال پیاده سازی می شود و این دلیل تمایز آکاف نسبت به تکنولوژی های قدیمی می باشد !‌هسته اصلی با NodeJS و اپلیکیشن های اندروید و IOS بصورت نیتیو نوشته می شوند !‌ وب اپلیکیشن و پورتال مدیریت نیز با REACTJS نوشته می شوند استفاده از سیستم سورس کنترل روی سرور های اختصاصی شرکت امنیت کد نویسی شما را تامین می کند و همچنین استفاده از جنکینز در توسعه نرم افزار دسترسی کلیه برنامه نویسان را از دیتابیس شما قطع می نماید .

نمونه کارهای طراحی نرم افزار اختصاصی در مجموعه آکاف

 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی جهت طراحی نرم افزار اختصاصی می توانید با ما در تماس باشید

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نرم افزار ساجاف مال شرکت شما هست ؟ من سایت شما رو در پایین اون نرم افزار دیدم و مشتاق هستم جلسه ای با شما داشته باشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

چهار × دو =

فهرست