نرم افزار جامع مدیریت املاک 

سیستم جامع مدیریت املاک

 

سیستم جامع مدیریت املاک آکاف، از سال 1389 به عنوان راه‌حلی پیشرو در صنعت املاک ایران شناخته شده است. این نرم افزار، ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای فروش شرکت‌های بزرگ طراحی شده بود و به سرعت توسط بسیاری از نام‌های برجسته مانند بساک کیش ،‌تیسا کیش ،  شرکت بین المللی ساختمان ، برج های دوقلو اراک ،‌هتل پارتیا ، درسا مهر ، سیستم فروش انبوه املاک بانک مسکن  ، پروژه های خلیج فارس آقای بابک زنجانی ، برج های مینارزیدنس برای مدیریت فروش واحدهای ساختمانی خود به کار رفت. با عرضه نسخه جدید در آغاز سال 2024، آکاف تجربه کاربری بی‌نظیری به همراه ارائه نسخه اول هوش مصنوعی خود را ارائه می‌دهد که شامل چهار اپلیکیشن برای اندروید و iOS به همراه سه وب اپلیکیشن است. این نرم افزار جامع، کلیه نیازهای مدیریتی و فروشی شما را برآورده می‌سازد، از نحوه خاص پرزنت واحد ها و برج ها تا مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابان و کنترل مسائل مالی و پورسانت ها تا اجرای معاملات و پشتیبانی مشتریان، تمامی این فرآیندها را تحت یک پلتفرم یکپارچه سازماندهی می‌کند.

ویژگی های نرم افزار جامع مدیریت املاک آکاف

 

 

پرزنت واحد

از طریق چهار پلت فرم به ساده ترین و البته مدرن ترین و واضح ترین شکل ممکن این کار انجام می پذیرد و مشتری می تواند بین برج ها ،‌ طبقات ، واحد ها به راحتی گذر کند و واحد های مختلف را مشاهده نماید.

سیستم دسترسی چند سطحی

مجهز به سیستم حرفه ای و کاملا داینامیک تنظیم دسترسی ها و تعریف انواع نقش های سازمانی جهت استفاده از پورتال مدیریت و اپلیکیشن های مربوط به بازاریابان می باشد .  

وب اپلیکیشن املاک

در کنار سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS شما ! وب اپلیکیشن نیز با بروز ترین متد برنامه نویسی (Next.js) در اختیار کاربران شما خواهد بود ! به این ترتیب کاربران حتی نیاز به نصب اپلیکیشن نخواهند داشت.

سیستم مالی

کنترل اقساط و مدیریت چک های مشتریان به همراه سیستم محاسبه پورسانت و گزارش گیری میزان پورسانت بازاریابان به همراه قابلیت پرینت قرارداد فروش یا اجاره ملک

سیستم رزرو ملک

این بخش از سیستم به این شکل کار میکند که مشتری برای اقدام به خرید تعداد محدودی واحد را برای میزان ساعت محدود رزرو کند تا بتواند مبلغ بیعانه را واریز کند ! سایر افراد که دیرتر مراجعه می کنند بصورت صف پشت سر این فرد قرار میگیرند تا در صورت کنسلی نوبت به نفر بعد برسد 

CRM املاک

سیستم دارای یک CRM کامل و جامع سفارشی سازی شده ویژه املاک می باشد. کلیه مذاکرات و پیگیری ها در سامانه ثبت و جهت پیگیری به بازاریاب مربوطه یادآوری می شود  

سیستم پشتیبانی (Ticketing)

سیستم مدیریت درخواست های پشتیبانی با قابلیت تعریف داینامیک دیپارتمان ها و همچنین قابلیت اختصاص دسترسی به کاربران مربوط به هر دیپارتمان ، این ماژول قابلیت اتصال به سیستم CRM و  مذاکرات نیز دارد

گرافیک و رابط کاربری اختصاصی

گرافیک و رابط کاربری در این نرم افزار با حساسیت زیادی و توسط حرفه ای ترین گرافیست های آکاف طراحی و تولید شده است تا تجربه خاص و کاربری راحتی برای کاربران آن داشته باشد.

هوش مصنوعی آکاف

استفاده از هوش مصنوعی نسخه یک آکاف برای ضبط جلسات و قدرت خلاصه نویسی مذاکرات انجام شده همراه با قدرت تشخیص احساسی ! بهمراه قدرت پیش بینی فروش بر اساس مذاکرات انجام شده با یک مشتری

چند زبانه

کلیه قسمت های ۷ پلت فرم به ۷ زبان ترجمه شده است (زبان های فارسی، ترکی، عربی، ‌انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و روسی) و در شش کشور دنیا ( ترکیه، امارات، قطر، عمان، کانادا وآلمان )در حال استفاده می باشد.

فروش و اجاره

قابلیت تعریف کلیه واحد ها برای فروش یا اجاره که واحد های تعریف شده برای اجاره میتوانند سالیانه ،‌ماهیانه یا حتی شبانه مخصوص هتل ها باشند همراه با قابلیت بروزرسانی قیمت ها تنها با چند کلیک 

با من تماس بگیر

این ماژول برای دریافت شماره تماس مشتری و زمان تماس می باشد تا کارشناسان مجموعه در زمان درخواستی به شماره درخواستی تماس بگیرند. همچنین بخشی برای مدیریت فرم های پر شده در بخش تماس با ما و همکاری با ما وجود دارد.

فرم ساز

این سیستم مجهز به یک ماژول فرم ساز می باشد که هر فرمی را میتوانید بصورت سفارشی بسازید و به سایر فرم های موجود وصل کنید !‌مثلا فرم عضویت کاربر در سایت را می توانید گسسترش داده و آیتم های بیشتری اضافه نمایید یا فرم های نظرسنجی و آماری ایجاد کنید 

پیغام رسان

ارسال پیامک ، نوتیفیکیشن ، ایمیل به کلیه یا برخی کاربران سایت و پورتال از این طریق انجام می پذیرد . این ماژول به سیستم مدیریت دسترسی های داینامیک متصل است و و کاربران دارای دسترسی می توانند استفاده کنند.

پلت فرم های ۷ گانه نرم افزار جامع مدیریت املاک آکاف

شرکت ساخت اپلیکیشن

2+

اپلیکیشن اندروید و IOS برای مشتریان

شرکت ساخت اپلیکیشن

2+

اپلیکیشن اندروید و IOS برای بازاریابان

شرکت ساخت اپلیکیشن

2+

سایت و وب اپلیکیشن برای مشتریان

شرکت ساخت اپلیکیشن

1+

پورتال مدریریت
دسترسی چند سطحی

ویدئوهای آموزشی نرم افزار جامع مدیریت املاک

درخواست دمو نرم افزار جامع مدیریت املاک

کافیست شماره تلفن واتس اپ و یا ایمیل خود را در باکس زیر قرار دهید سپس همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود و اطلاعات بیشتری را همراه با لینک ، نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده از این نرم افزار جامع را در اختیار شما قرار خواهند داد. در آکاف رضایت مشتریان و تجربه یک خدمت با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، و جای شما و کسب و کار شما در میان ما خالیست .

این فیلد را پر کنید

ما از چه تکنولوژی استفاده میکنیم ؟

تکنولوژی ساخت اپلیکیشن در آکاف برابری می کند با مدرن ترین تکنولوژی های مورد استفاده در اوبر و شاپی فای ! کلیه برنامه نویسی های انجام شده در آکاف با معماری GraphQL پیاده سازی می شود و این دلیل تمایز آکاف نسبت به تکنولوژی های قدیمی می باشد !‌هسته اصلی با NodeJS و اپلیکیشن های اندروید و IOS بصورت نیتیو نوشته می شوند !‌ وب اپلیکیشن و پورتال مدیریت نیز با ٔNext.js نوشته می شوند استفاده از سیستم سورس کنترل روی سرور های اختصاصی شرکت امنیت کد نویسی شما را تامین می کند و همچنین استفاده از Jenkins در توسعه نرم افزار دسترسی کلیه برنامه نویسان را از دیتابیس شما قطع می نماید .

نمونه کارهای طراحی سایت املاک در مجموعه آکاف

 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی برای طراحی سایت املاک می توانید با ما در تماس باشید

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • برای یک مجتمع مسکونی که ساختمان زیادی تا ۱۵ طبقه دارد هم مناسب هست این نرم افزار ؟ چطور میتوانم نسخه دمو را تهیه کنم ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

11 + هشت =

فهرست