طراحی اپلیکیشن پیک موتوری یا دلیوری

ساخت و طراحی اپلیکیشن پیک موتوری و دلیوری

نرم افزار پیک موتوری یا دلیوری آکاف یک نرم افزار کامل و تخصصی در زمینه مدیریت دریافت و ارسال مرسولات و دلیوری است. ساخت نرم افزار دلیوری آکاف برای شرکت های خدمات حمل و نقل و کسب وکارهایی که ارسال بسته ها را خودشان انجام می دهند، مانند فروشگاه های آنلاین و رستوران و فست فود ها، به طور اختصاصی طراحی شده است. با گسترش فعالیت کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین، اهمیت وجود یک نرم افزار دلیوری تخصصی برای ارسال مرسولات بیشتر حس می شود. نرم افزار پیک موتوری و دلیوری آکاف امکانات ویژه ای دارد و هر کسب و کار فروشگاهی آنلاین میتواند از خدمات این پلتفرم با نام و برند اختصاصی خودش بهره مند شود.

مراحل ساخت اپلیکیشن پیک موتوری و دلیوری در مجموعه آکاف

آنالیز و Frame-Wire30%
30%
طراحی قالب ھای گرافیکی اپلیکیشن موبایل40%
40%
تولید ماکت پورتال و اپلیکیشن80%
80%
پیاده سازی cms ، وب سرویس و اپلیکیشن موبایل90%
90%
تست نهایی و اصلاحات95%
95%
گارانتی و پشتیبانی100%
100%

ویژگی های اپلیکیشن پیک موتوری و دلیوری

 

 

مدیریت اتصال به نقشه گوگل و نقشه آکاف

از طریق پورتال مدیریت می توانید اپلیکیشن و پورتال را بر روی نقشه مورد نظر تنظیم نماید! به شما هیچ دغدغه ای درمورد تحریم ها و یا محدودیت های اکانت های گوگل نخواهید داشت.

سیستم دسترسی چند سطحی

مجهز به سیستم حرفه ای تنظیم دسترسی ها و تعیین انواع نقش های سازمانی جهت استفاده از پورتال مدیریت! از طریق این سیستم می توانید کل چارت سازمانی و دسترسی های مربوطه را ایجاد و ویرایش نمایید.

وب اپلیکیشن نرم افزار

در کنار اپلیکیشن اندروید و IOS شما ! وب اپلیکیشن نیز با بروز ترین متد برنامه نویسی (React js) در اختیار کاربران شما خواهد بود ! به این ترتیب کاربران حتی نیاز به نصب اپلیکیشن نخواهند داشت.

سیستم نمایندگی برای شهر های مختلف

این سیستم قابلیت تعریف نمایندگی های جدید با اختیار تمام برای محدوده محل فعالیت آن نمایندگی می باشد.و فقط به لیست رانندگان و سفر ها و …. محل فعالیت خود دسترسی دارد.

گزارشات و سیستم پشتیبانی

با توجه به تجربه بین المللی شرکت آکاف در زمینه حمل نقل درون شهری و برون شهری مناسب ترین گزارشات و نمودار ها جهت استفاده شما اماده می باشد. در صورت نیاز برای تولید گزارشات جدید محدودیتی ندارید.

گرافیک و رابط کاربری اختصاصی

رابط کاربری یکی از مهمترین بخش های اپلیکیشن می باشد و گرافیست های حرفه ای شرکت آکاف می توانند طرحی خاص و به سلیقه شما تولید نمایند.

مدیریت نحوه محاسبه هزینه حمل

از طریق پورتال مدیریت می توانید بر اساس شهر ، منطقه ، کیلومتر ، ترافیک و نوع خدمات نحوه محاسبه کرایه هزینه حمل را تعریف نمایید. و همچنین برای ساعات مختلف در شبانه روز درصد کاهش یا افزایش کرایه تعریف نمایید.

اپلیکیشن بازاریابی

ثبت نام و جذب راننده ها از طریق اپلیکیشن بازاریابی بسیار ساده و سریعتر انجام میشه ! از طریق یک سیستم میدانی در سه سطح (بازاریاب، سرپرست، کارشناس)می توانید ازاین اپ استفاده کنید.

تخفیف های مکان محور

مجهز به سیستم حرفه ای تخفیف بصورت درصد و یا عدد ثابت ریالی می باشد.کلیه کد های تخفیف می تواند دارای تاریخ انقضا و محدود به مبدا و با مقصد خاص می باشد.

چند زبانه

در حال حاضر کلیه اپلیکیشن ها و پورتال مدیریت به زبان های فارسی ، عربی ، کردی و اخیرا انگلیسی مجهز شده است و هر زبان دیگری که نیاز باشد قابل پیاده سازی می باشد.

ویدئوهای آموزشی درباره اپلیکیشن پیک موتوری و دلیوری آکاف

درخواست قیمت طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

هزینه طراحی اپلیکیشن پیک موتوری یا همان اپلیکیشن دلیوری مسئله ای مهمی برای مشتریان محترم می باشد ولی قبل از هزینه در استارت آپ ها کیفیت طراحی اپلیکیشن و نوع فناوری مورد استفاده بسیار مهم است اگر شما از مجموعه ای فاقد رزومه کافی ، نمونه کار مناسب و کیفیت کد زنی خوب بهره ببرید ممکن است بعد از مدتی نتوانید از پشتیبانی آنها استفاده نمایید و در واقع پشتیبانی نخواهید شد به همین علت به شما پیشنهاد میکنیم در مقایسه آکاف با دیگران بجز هزینه انجام پروژه، به تکنولوژی ساخت و خدمات پشتیبانی را نیز مد نظر بگیرید.

این فیلد را پر کنید

ما از چه تکنولوژی استفاده میکنیم ؟

تکنولوژی ساخت اپلیکیشن در آکاف برابری می کند با تکنولوژی مورد استفاده در اوبر و شاپی فای ! کلیه برنامه نویسی های انجام شده در آکاف با معماری گرف کیو ال پیاده سازی می شود و این دلیل تمایز آکاف نسبت به تکنولوژی های قدیمی می باشد !‌هسته اصلی با NodeJS و اپلیکیشن های اندروید و IOS بصورت نیتیو نوشته می شوند !‌ وب اپلیکیشن و پورتال مدیریت نیز با REACTJS نوشته می شوند استفاده از سیستم سورس کنترل روی سرور های اختصاصی شرکت امنیت کد نویسی شما را تامین می کند و همچنین استفاده از جنکینز در توسعه نرم افزار دسترسی کلیه برنامه نویسان را از دیتابیس شما قطع می نماید .

نمونه کارهای اپلیکیشن پیک موتوری و دلیوری در مجموعه آکاف

 

 

جهت دریافت مشاوره تخصصی برای طراحی اپلیکیشن دلیوری با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو × 3 =

فهرست