یوتنکیو

بازی آنلاین یوتنکیو

بدون دیدگاه

به عنوان دارنده گوشی هوشمند چند ساعت در روز را صرف بازی های رقابتی آنلاین می کنید؟ تصور میکنید همه ی بازی هارا امتحان کرده اید؟ اگر نه در این مقاله با ما همراه باشید!
بازی جدیدی که قصد معرفی آن را داریم اپلیکیشن یوتنکیو می باشد که نسخه بسیار مشابه اچ کیو تریویا و بخصوص اسنپ کیو می باشد!
تنها بخش مسابقه در این بازی پخش زنده همراه با مجری برنامه می باشد. پس اگر فرد کم حوصله ای هستید و به آستانه ی مصرف اینترنتان توجه دارید، این بازی برایتان جالب نخواهد بود!

بازی پخش زنده
هر بازی شامل ۱۰ سوال سه گزینه ای می باشد که رفته رفته سطح مسابقات دشوارتر خواهد شد و برنده ی مسابقه کسی است که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده باشد. همانند اسنپ کیو، در بازی امکان چت و گفت و گو با بقیه کاربران نیز برای شما فراهم شده است. پس می توانید دوستان نزدیک تان را دعوت کنید و در میان بازی با آنها چت و شوخی کنید و از بازی لذت ببرید.

تنوع پاورآپ!!
از پاور آپ ها چه خبر؟!
تنها پاور آپ مجاز در بازی، جان اضافه می باشد! و از پاسخ مردم و یا حذف دو گزینه خبری نیست! پس اگر جز کاربرانی هستید که خطا زیاد دارید باید حواستان را جمع کنید چرا که تنها یک فرصت مجدد دارید!

به دنبال ایده های بهتری برای طراحی پاور آپ های بازی هستید؟!
بازی آنلاین پری وی، پیاده سازی شده توسط آکاف ، برترین اپلیکیشن مشابه اچ کیو تریویا دارای پاور آپ های متنوع همانند پاسخ مردم یا رای اکثریت، حذف دو گزینه یا امکان انتخاب صحیح از میان دو گزینه باقی مانده، پاک کن و جان اضافی می باشد!

                       تلفن مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن ۲۲۸۹۷۹۲۴

دسته بندی های مختلف!

اگر شما جز آن دسته از کاربرانید که به دنبال دسته بندی های متنوع سوالات هستید، اپلیکیشن بازی آنلاین یو تنکیو شما را نا امید خواهد کرد! یو تنکیو تنها بازی چالش اطلاعات عمومی می باشد و در این عرصه سوالات خوبی ارائه می دهد!
دسته بندی های جذاب و متنوع برایتان مهم است؟به دنبال ژانر ویژه خود هستید؟ ورزشی؟ اقتصادی؟ سیاسی؟ ادبی؟
اپلیکیشن های کوییزشن، دری گپ و مستر کوییز ، طراحی شده توسط شرکت آکاف دارای بیش از ۳۰ دسته بندی مختلف سیاسی، ورزشی، ادبی و.. می باشد تا یک بازی هیجان انگیز و همه پسند را در اختیار کاربران قرار دهد!

دعوت از دوستان

بازی یوتنکیو دارای بخش دعوت از دوستان و دریافت هدیه می باشد. با دعوت هر یک از دوستانتان یک جان اضافی به عنوان معرف دریافت می کنید. دوستان جدیدی هم که با کد شما ثبت نام می کنند ۲ جان اضافی می گیرند.
اپلیکیشن های طراحی شده توسط آکاف، دارای سیستم هدایای حرفه ای تری می باشد‌. در بازی های مشابه همانند اپلیکیشن پری وی و دری گپ علاوه بر هدیه دعوت از دوستان، کاربران فعال با بازی در چندین روز متوالی میتوانند جایزه دریافت کنند!

مجری مسابقه این بار شما باشید!
به مجری گری علاقه دارید؟ می خواهید خودتان را مسابقه را اداره کنید؟ یوتنکیو این فرصت را در اختیار کاربران خلاق قرار می دهد که مهارت های خودتان را به چالش بکشید! اگر صدا و مهارت کافی برای اداره مسابقات را دارید می توانید با ارسال ویدیو خود در این فرصت بزرگ شرکت کنید.

اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت آکاف دارای قابلیت سفارش سازی بازی و پیاده سازی بخش پخش زنده، بازی دو نفره، بازی چند نفره با رقبای شانسی و یا انتخابی، دعوت دوستان و بازی با کاربران منتخب می باشند.
به دنبال اپلیکیشن بازی ویژه خود هستید؟ ایده های بهتری در سر دارید؟ به دنبال تیم حرفه ای برای پیاده سازی ایده های خود هستید؟
ما شما را به مطالعه پروژه ها و نمونه کار های آکاف و دریافت مشاوره رایگان برای طراحی اپلیکیشن های اندروید، آیفون و وب اپلیکیشن دعوت می کنیم. شرکت برنامه نویسی آکاف، با ۱۴ سال سابقه ارائه نمونه کارهای حرفه ای توسط تیم مجرب و سخت کوش، همه روزه در ساعات کاری بجز روز های تعطیل، آماده ارائه خدمات و پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو × 4 =

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

انواع مختلف #مارکت_پلیس ها چی هستند و از کدومشون‌میتونید برای فروش محصولات خود استفاده کنید ؟ یا بهتر‌هست کدوم مدل مارکت پلیس رو‌خودتون راه اندازی کنید ؟ آکاف با ۱۵ سال سابقه تولید نرم افزار های تحت وب این بار محصول مارکت پلیس خود را ارائه میکند.
#مارکت_پلیس_عمودی
#مارکت_پلیس_دیجی_کالا
#فروشگاه_اینترنتی
#فروشگاه_آنلاين
...

بالابردن #رضایت_مشتری و ایجاد پلن های #مارکتینگ از طریق فیدبک مشتریان شرکت !
در این لایو با حضور‌تخصصی اقای دکتر‌ملک السادات سعی شده موضوع فیدبک و پرسشنامه های الکترونیکی رمز گشایی شوند ! @farafeedback
@a.chitsazian
@itsmahdifekri
...

مارکتینگ چاپ کردن سررسید برای سال جدید نیست !
چند روز پیش کلی خرید از İKEA داشتم و همونطور که میدونید محصولات این شرکت بصورت جدا جدا شده تحویل داده می شود و خودتون میتونید خیلی راحت سر هم ‌کنینش و چون منطق وسایل ها تقریبا مشابه هست کسانی که چند بار خرید کرده باشند خیلی سریع و‌در عرض چند دقیقه سر هم میکنند ! و‌ من اصولا همون اول کاتالوگ ها و‌بروشور های داخل جعبه رو سطل زباله قرار میدم 😁
ولی آی آی از این شرکت باهوش ! که روی یک برگه یادداشت با دست خودشون یک متن برام نوشته بودند
امکان نداشت با هیچ کاتالوگ و هیچ پوستری منو‌راضی کنن متنی از اون شرکت رو‌مطالعه کنم و قطعا همه جاشون سطل اشغال بود طبق عادت ! اما چنان متعجب چشمم به برگه یادداشت افتاد و‌ کامل چند بار خوندم و برا دوستانم به اشتراک گذاشتم و رفتم تو اپلیکیشن ترندیول در وصف خوبیشون نظر نوشتم که خودم باورم نمیشد !
بله ! مارکتینگ ینی این ! خلاقیت میتونه با یه برگه یادداشت و دست خط معمولی اتفاق بیوفته !
شما هم‌اگه‌تجربه مشابهی داشتید برامون بگین از کدوم شرکت بوده ؟
@ikeayunanistan @ikeaturkiye @ikea @مارکتینگ @طراحی_اپلیکیشن
...

در این ویدئو سعی کردیم یه اپلیکیشن مفید و کاربردی برای سفر های برون شهری معرفی کنیم برای جابجایی بین شهر ها در خارج از کشور میتونید از‌همچین اپلیکیشنی استفاده کنید و با کمترین هزینه سفر خود رو‌رزرو کنید ! همچنین اگه ماشین دارید و بین شهر ها در حال عبور هستید میتونید اینجا چند مسافر بگیرید و سفر خود را با بقیه شریک شوید 😁✌️🙏
شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف با بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی سایت و اپلیکیشن در خدمت شما می باشد
‏www.AKAF.ir
شما با چه اپ های خارجی کار کردید ؟؟؟؟؟؟
تجربیات خودتون رو با ما درمیون بگذارید !
#آکاف #مهدی_فکری #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن #blablacar
...

در قسمت آخر سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در قسمت دوم سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در این سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت
برای مشاهده قسمت دوم به igtv مراجعه فرمایید
@akafweb
@akafweb
@akafweb
#برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری
#ساخت_اپلیکیشن
...

شرکت بین المللی طراحی اپلیکیشن آکاف به عنوان پیشتاز در استفاده تلنواوژی های روز دنیا با بسیاری از شرکت های معتبر در دنیا همکاری دارد و قصد داریم برخی از تجربیات خود و مشتریانمان رل در قالب لایو با
شما به اشتراک بگذاریم
#mahdifekri
@akafweb.tr #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن
#akaf
...

بلندترین برج دوقلوی مسکونی در مرکزی که توسط تیم اکاف در سال 2012 برای طراحی سایت و نرم افزار فروش ویژه اجرا شد و امروز مفتخریم که از این پروژه پشتیبانی می کنیم.
#برج #دوقلو #akaf
...

وب سایت Akkas khane در سال 2011 راه اندازی شد و هنوز با چندین طراحی مجدد کار می کند. این وب سایت از سال 2011 تحت پوشش امنیتی شرکت آکاف قرار دارد.
#عکاسخانه #akkaskhune #akaf
...

This error message is only visible to WordPress admins
فهرست