هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود چقدر است؟

بدون دیدگاه

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود چقدر است ؟ از پر طرفدارترین طراحی اپلیکیشن های امروزی، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، ریحون، چیلیوری و… است. امروزه مردم بیشتر از هر زمان دیگری از اپلیکیشن های سفارش غذا استفاده می‌کنند. با توجه به افزایش سریع اپلیکیشن های رستوران، در آینده ای نه چندان دور سهم چشم گیری از نرم افزاری های سفارش غذا در دست نرم افزارهای رستوران آنلاین است. اسنپ فود یک اپلیکیشن در حوزه اپلیکیشن رزرو آنلاین غذا و سفارش از رستوران هاست. با طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ فود، چیلیوری و … به رقیبی قدرتمند و معروف تبدیل شوید و به سود حائز اهمیتی دست یابید.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

یکی از متنوع ترین طراحی اپلیکیشن ها در دنیای امروز، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود است که برای رستوران ها بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما وقت ندارید که بتوانید یک وعده غذایی را درست کنید یا زمان کافی برای رفتن به یک رستوران و منتظر ماندن و در آخر گرفتن سفارش ندارید، می توانید از یک اپلیکیشن مشابه اسنپ فود استفاده کنید و از غذای مورد علاقه خود لذت ببرید. طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود می تواند غذای مورد علاقه شما را در رستوران های اطراف پیدا کند و در زمان کمی بتوانید به غذای دلخواه خود برسید. همراه ما باشید تا با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود آشنا شوید.

مزایای طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

اپلیکیشن هایی هم چون اسنپ فود در این روزها کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند؛ در کنار این با توجه به رشد علم و تکنولوژی و پیشرفت روزافزون فناوری، طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود نیاز جامعه است. اپلیکیشن های شبیه اسنپ فود می تواند به شما کمک کند تا بتوانید غذای آنلاین خود را از رستوران های اطراف سفارش دهید و وقت خود را برای رفتن به رستوران هدر ندهید. علاوه بر این نظرات کاربران در مورد غذا و رستوران می ‌تواند تصمیم گیری شما را برای انتخاب غذا و رستوران بهتر کند و می توانید قبل از سفارش دادن غذا نظرات دیگر مشتریان رستوران را ببینید.

از مزیت های طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ فود و هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

یکی از ویژگی ها اپلیکیشن شبیه اسنپ فود تنوع بالای غذاهای ایرانی و ملل است که کاربران زیادی را جذب کرده است و این کاربران می توانند رستوران های متنوع با به روزترین منوها را تماشا کنند. با ما باشید تا با ویژگی های یک طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود خوب آشنا شوید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود توسط ما

تخصص ما طراحی توسعه اپلیکیشن در کلاس جهانی است و هم اکنون با تولید اپلیکیشن های با کیفیت مثل اسنپ فود مایل به پذیرش سفارش برای طراحی اپلیکیشن هستیم در اینجا ویژگی های کلی طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود برای اندروید و ios مشاهده می کنید.

رابطه کاربری مناسب

رابط کاربری ساده اما گیرا و جذاب از ویژگی های طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود است. رابط کاربری علاوه بر این که باید این ویژگی را داشته باشد، بایستی مطابق با هدف اپلیکیشن باشد. یعنی این که نباید اپلیکیشن سفارش غذا شبیه اسنپ فود در آن از وسایل ابزار و یراقی یا هر طراحی دیگری که مطابق با خوارکی ها نباشد، استفاده شده باشد.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

روند پرداخت

تنوع نحوه پرداخت می ‌تواند ویژگی دیگر یک اپلیکیشن شبیه اسنپ فود باشد. کاربر می تواند پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل انجام دهد با این کار فرد دیگر نگران پرداخت هزینه نیست. اگر اطمینان ندارند می توانند پرداخت در محل را بزنند تا خیالشان از هر بابت راحت شود.
هم چنین امکان پرداخت آنلاین در اپلیکیشن باید دیده شود؛ برای این کار باعث اتصال به درگاه بانکی در طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود گنجانده شود. با این ویژگی دیگر نیاز نیست که فرد به سراغ اپلیکیشن های دیگر یا بانک برود تا بتواند پول را پرداخت کند.

ویژگی ها و هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

مکان یابی و آدرس دهی حرفه ای

مکان یابی ویژگی دیگر یک طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود خوب است. این که اپلیکیشن بتواند درخواست کاربران برای پیدا کردن یک رستوران را به خوبی اجرا کند یا این که بتواند محل کاربر را تشخیص دهد و رستوران های اطرافش را برای او نشان دهد، یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن است.

نظرسنجی

ویژگی دیگر یک اپلیکیشن شبیه اسنپ فود نظرسنجی رستوران و غذا است. ممکن است شما تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید که ارائه دهنده محصول، توضیحات عالی و خوبی را برای محصول می دهد؛ اما وقتی بخش نظرات توجه می کنید، می بینید محصول چندان هم جلب توجه نکرده است؛ پس امکان نظرسنجی برای رستوران و غذا ها می تواند به کاربران کمک کند تا بتوانند به خوبی غذا و رستوران ها را بشناسند و تصمیم خود را برای رزرو غذا بگیرند.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

پرداخت درب محل

اگر شما پرداخت درب محل را یکی از ویژگی های طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود در نظر گرفته اید، بایستی تحویل را هم در اپلیکیشن مد نظر قرار دهید؛ این کار باعث می شود تا کاربران دیگر نیازی نداشته باشند که از خانه بیرون روند و به دنبال تحویل گرفتن سفارش باشند.

کوپن های تخفیف و طراحی پلن افزایش درآمد

طراحی پلن به صورت اختصاصی از تخصص ماست که باعث افزایش درآمد شما می شود و برای هر اپلیکیشن برنامه ریزی اختصاصی می شود.

ارائه کوپن و بن خرید می تواند در طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود تعبیه شود. این کار باعث می شود که کاربران از اپلیکیشن استقبال کنند تا از این طریق برای سفارش غذا اقدام کنند. استفاده و پیاده سازی این بخش نیازمند همکاری رستوران ها و فست فودها است.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود چقدر است؟

چت و پشتیبانی

چت درون برنامه ای ویژگی دیگر اپلیکیشن می تواند باشد تا کاربران بتوانند در صورت وجود مشکل با پشتیبان مطرح کنند و به حل آن بپردازند. هم چنین از طریق پیگیر سفارش خود باشند و دیگر نیازی به تماس مستقیم با رستوران یا فست فود نباشد.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

فاکتورهای مهمی در هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود و سفارش غذا و پلتفرمی تاثیرگذار هستند که هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

قیمت کارشناسی شده باشد

ما در شرکت اپلیکیشن نویس پس از چندین سال فعالیت نرم افزاری بر این موضوع تاکید می کنیم که قیمت پایین و یا بالا هیچ کدام خروجی کار مناسبی نخواهد داشت. تنها قیمت کارشناسی شده منجر به تولید یک اپلیکیشن با کیفیت می شود.

طراحی توسط تیم در یک مکان ثابت نه توسط شخص در مکان نامشخص

این مورد برای توسعه و پشتیبانی بسیار مهم است که قرارداد طراحی اپلیکیشن ستوران را با یک شرکت معتبر ببندید زیرا شما در آینده به پشتیبانی نیاز خواهید داشت. شما باید خیال خود را از حضور تیم سازنده در آینده در کنار خود راحت کنید.

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

هزینه اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن به صورت نیتیو و یا هیبرید

طراحی اپلیکیشن در حال حاضر به دو صورت انجام می گیرد. طراحی اپلیکیشن به صورت هیبرید و یا طراحی اپلیکیشن به صورت نیتیو. معمولا طراحی به صورت نیتیو هزینه بیشتری نسبت به هیبرید خواهد داشت اما کیفیت و خروجی کار با روش نیتیو بسیار متفاوت خواهد بود .

مقیاس پذیری در هنگام طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته شده باشد

شرکت قادر به نوشتن وب سرویس برای نرم افزارهای آنلاین باشد و دانش سروری خوب برای مقیاس پذیری داشته باشد .

امکانات درخواستی برای اپلیکیشن سفارش غذا

از جمله امکانات اپلیکیشن های پلتفرمی سفارش غذا می توان به باشگاه مشتریان ، سیستم مالی و گزارشات مالی و ….. اشاره کرد که در تعرفه ساخت اپلیکیشن اختصاصی رستوران شما تاثیر گذار است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفت + سیزده =

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

انواع مختلف #مارکت_پلیس ها چی هستند و از کدومشون‌میتونید برای فروش محصولات خود استفاده کنید ؟ یا بهتر‌هست کدوم مدل مارکت پلیس رو‌خودتون راه اندازی کنید ؟ آکاف با ۱۵ سال سابقه تولید نرم افزار های تحت وب این بار محصول مارکت پلیس خود را ارائه میکند.
#مارکت_پلیس_عمودی
#مارکت_پلیس_دیجی_کالا
#فروشگاه_اینترنتی
#فروشگاه_آنلاين
...

بالابردن #رضایت_مشتری و ایجاد پلن های #مارکتینگ از طریق فیدبک مشتریان شرکت !
در این لایو با حضور‌تخصصی اقای دکتر‌ملک السادات سعی شده موضوع فیدبک و پرسشنامه های الکترونیکی رمز گشایی شوند ! @farafeedback
@a.chitsazian
@itsmahdifekri
...

مارکتینگ چاپ کردن سررسید برای سال جدید نیست !
چند روز پیش کلی خرید از İKEA داشتم و همونطور که میدونید محصولات این شرکت بصورت جدا جدا شده تحویل داده می شود و خودتون میتونید خیلی راحت سر هم ‌کنینش و چون منطق وسایل ها تقریبا مشابه هست کسانی که چند بار خرید کرده باشند خیلی سریع و‌در عرض چند دقیقه سر هم میکنند ! و‌ من اصولا همون اول کاتالوگ ها و‌بروشور های داخل جعبه رو سطل زباله قرار میدم 😁
ولی آی آی از این شرکت باهوش ! که روی یک برگه یادداشت با دست خودشون یک متن برام نوشته بودند
امکان نداشت با هیچ کاتالوگ و هیچ پوستری منو‌راضی کنن متنی از اون شرکت رو‌مطالعه کنم و قطعا همه جاشون سطل اشغال بود طبق عادت ! اما چنان متعجب چشمم به برگه یادداشت افتاد و‌ کامل چند بار خوندم و برا دوستانم به اشتراک گذاشتم و رفتم تو اپلیکیشن ترندیول در وصف خوبیشون نظر نوشتم که خودم باورم نمیشد !
بله ! مارکتینگ ینی این ! خلاقیت میتونه با یه برگه یادداشت و دست خط معمولی اتفاق بیوفته !
شما هم‌اگه‌تجربه مشابهی داشتید برامون بگین از کدوم شرکت بوده ؟
@ikeayunanistan @ikeaturkiye @ikea @مارکتینگ @طراحی_اپلیکیشن
...

در این ویدئو سعی کردیم یه اپلیکیشن مفید و کاربردی برای سفر های برون شهری معرفی کنیم برای جابجایی بین شهر ها در خارج از کشور میتونید از‌همچین اپلیکیشنی استفاده کنید و با کمترین هزینه سفر خود رو‌رزرو کنید ! همچنین اگه ماشین دارید و بین شهر ها در حال عبور هستید میتونید اینجا چند مسافر بگیرید و سفر خود را با بقیه شریک شوید 😁✌️🙏
شرکت طراحی اپلیکیشن آکاف با بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی سایت و اپلیکیشن در خدمت شما می باشد
‏www.AKAF.ir
شما با چه اپ های خارجی کار کردید ؟؟؟؟؟؟
تجربیات خودتون رو با ما درمیون بگذارید !
#آکاف #مهدی_فکری #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن #blablacar
...

در قسمت آخر سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در قسمت دوم سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت #برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری #ساخت_اپلیکیشن ...

در این سری ویدئو های سه قسمتی سعی کردم از تفاوت های کار دفتر شرکت آکاف در ایران و خارج ایران بگم ، شرکت آکاف علاوه بر دفتر تهران دفاتر فروش خود را در استانبول و تورنتو راه اندازی کرده است و تجارب ارزشمند این چند سال را با شما درکیان خواهم گذاشت
برای مشاهده قسمت دوم به igtv مراجعه فرمایید
@akafweb
@akafweb
@akafweb
#برنامه_نویسی #آکاف #مهدی_فکری
#ساخت_اپلیکیشن
...

شرکت بین المللی طراحی اپلیکیشن آکاف به عنوان پیشتاز در استفاده تلنواوژی های روز دنیا با بسیاری از شرکت های معتبر در دنیا همکاری دارد و قصد داریم برخی از تجربیات خود و مشتریانمان رل در قالب لایو با
شما به اشتراک بگذاریم
#mahdifekri
@akafweb.tr #طراحی_اپلیکیشن #ساخت_اپلیکیشن
#akaf
...

بلندترین برج دوقلوی مسکونی در مرکزی که توسط تیم اکاف در سال 2012 برای طراحی سایت و نرم افزار فروش ویژه اجرا شد و امروز مفتخریم که از این پروژه پشتیبانی می کنیم.
#برج #دوقلو #akaf
...

وب سایت Akkas khane در سال 2011 راه اندازی شد و هنوز با چندین طراحی مجدد کار می کند. این وب سایت از سال 2011 تحت پوشش امنیتی شرکت آکاف قرار دارد.
#عکاسخانه #akkaskhune #akaf
...

This error message is only visible to WordPress admins
فهرست