مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گلستان

وب سایت خبری – اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گلستان در سال ۱۳۹۲ پیاده سازی شده است

درباره مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گلستان

 

وب سایت خبری – اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گلستان در سال ۱۳۹۲ پیاده سازی شده است. مرکز رسیدگی به امور مساجد، بابیش از دودهه تجربه ی خدمت به خانه های خدا و مردم، تا کنون دوره های مدیریتی مختلفی را پشت سر گذاشته و همواره کوشیده است با بهره گیری از ذخیره ی گران سنگ تجربیات، مسیر رشد و بالندگی را طی کند. آنچه این تشکیلات را متمایز می کند، شکل گیری بر اساس نیاز واقعی است که برای ولی امر مسلمین (دامت برکاته) محرز شده است و با صدور فرمان تأسیس آن در حقیقت اختیارات خود را در ارتباط با مساجد، به واسطه ای امین، مقبول و نافذ الکلمه واگذار می نمایند؛ چنان که در سایر استان ها هم نمایندگان معزز ولی فقیه عهده دار چنین مسئولیتی هستند.

    بنا بر تدبیر حکیمانه ی رهبر فرزانه ی انقلاب (دامت برکاته)، نقش آفرینی علمای صاحب نفس و متخلق در جریان تأسیس، روح معنویت و نورانیت را در کالبد مرکز می دمد و آن را ماندگار می کند. حضرت آیت الله مهدوی کنی(دامت تاییداته) به عنوان دریافت کننده حکم تأسیس و حضرت آیت الله انواری (رحمه الله علیه) به عنوان اولین قائم مقام رییس مرکز، جهادگونه برای تحقق افق ترسیمی برای مجموعه، همت گماشته اند و با تلاش خود الگوی خدمتگذاری به مسجد مبتنی بر نظام مشخص را به یادگار گذاشته اند.

امکانات اپلیکیشن

تکنولوژی ما

 

هسته اصلی نرم افزارهای ما با Node.js توسعه داده شده است و مهمترین نکته این بخش این است که با معماری GraphQL توسعه داده شده است.

GraphQL یک زبان query نویسی برای API است و به عنوان یک معماری برای API‌ها در نظر گرفته می‌شود. GraphQL در ابتدا در محیط Facebook با هدف رفع نواقص داخلی برنامه‌های موبایلی  توسعه داده شد و از آن پس مورد استفاده‌ی خاص شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. در نهایت  در سال 2015 به صورت open source یا متن باز به جامعه‌ی برنامه نویسان عرضه شد و امروزه به عنوان یک معماری جدید برای API تبدیل شده است.

از پایگاه داده پستگرس ( PostgreSQL ) بهره میبریم که یکی از برترین های دنیا هست .

نسخه اندروید و نسخه IOS این نرم افزار بصورت Native و با معماری GraphQL کد نویسی شده است و نسخه مسافر و راننده مجزا می باشد. نسخه پورتال مدیریت و نسخه وب اپلیکیشن (PWA) با React.js توسعه داده شده است و با معماری GraphQL توسعه داده شده است.

فرانت اند

بک اند

یکپارچه سازی سیستم

برخی از صفحات اپلیکیشن

فناوری ها

Ruby on Rails
Angular JS
jQuery
MongoDB
CSS3
HTML5
Ruby
Heroku
AWS

یکپارچگی

Facebook
Twitter
Google Maps

Heroku

Google Auth
فهرست