اپلیکیشن استارت واش

 

طراحی اپلیکیشن خشکشویی همراه با دریافت و ارسال البسه

درباره استارت واش

.
ساخت اپلیکیشن خشکشویی همراه با مدیریت دریافت و ارسال البسه و … به سفارش برند استارت واش توسط آکاف پیاده سازی گردید. این اپلیکیشن در سال 1396 شروع به کار نمود و روی هر دو پلت فرم اندروید و اپل پیاده سازی شده است.

تیرماه ۱۳۹۶ ایده‌ی استارت واش، به عنوان یک خشکشویی با خدمات متمایز، هوشمند و مکانیزه که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتظارات مشتریان خود را برآورده کند، به ذهن طراحان این کسب‌وکار رسید. آن‌ها پس از بررسی جنبه‌های مختلف این کسب‌وکار نوپا، مدل‌های مشابه را در کشورهای امارات متحده‌ی عربی، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلستان مورد مطالعات بین‌المللی قرار داده و در نهایت تکنولوژی پونی (PONY) ایتالیا را از جنبه‌های فرهنگی، بهداشتی، جغرافیایی، اقتصادی و… برای ایران مناسب‌ترین گزینه یافتند.

تجهیزات و روبات‌های هوشمند استارت واش، در اردیبهشت ۱۳۹۷، وارد ایران شد و تیم ایتالیایی پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها، چگونگی کاربری آن را به متخصصان و کارگران ایرانی آموزش دادند.

مجموعه‌ی خشکشویی مکانیزه و هوشمند استارت واش دست‌آخر با ظرفیت خدمات روزانه به بیش از ۲۰۰۰ قطعه لباس، در شهریور ماه ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید.

امکانات اپلیکیشن

تکنولوژی ما

 

هسته اصلی نرم افزارهای ما با Node.js توسعه داده شده است و مهمترین نکته این بخش این است که با معماری GraphQL توسعه داده شده است.

GraphQL یک زبان query نویسی برای API است و به عنوان یک معماری برای API‌ها در نظر گرفته می‌شود. GraphQL در ابتدا در محیط Facebook با هدف رفع نواقص داخلی برنامه‌های موبایلی  توسعه داده شد و از آن پس مورد استفاده‌ی خاص شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. در نهایت  در سال 2015 به صورت open source یا متن باز به جامعه‌ی برنامه نویسان عرضه شد و امروزه به عنوان یک معماری جدید برای API تبدیل شده است.

از پایگاه داده پستگرس ( PostgreSQL ) بهره میبریم که یکی از برترین های دنیا هست .

نسخه اندروید و نسخه IOS این نرم افزار بصورت Native و با معماری GraphQL کد نویسی شده است و نسخه مسافر و راننده مجزا می باشد. نسخه پورتال مدیریت و نسخه وب اپلیکیشن (PWA) با React.js توسعه داده شده است و با معماری GraphQL توسعه داده شده است.

فرانت اند

بک اند

یکپارچه سازی سیستم

برخی از صفحات اپلیکیشن

فناوری ها

Ruby on Rails
Angular JS
jQuery
MongoDB
CSS3
HTML5
Ruby
Heroku
AWS

یکپارچگی

Facebook
Twitter
Google Maps

Heroku

Google Auth
فهرست